سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 13 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۵۰:۵۷

ضرورت گسترش فعالیت انجمن مهندسی دریایی در سال 95

باشگاه خبری فراساحل: رییس انجمن مهندسی دریایی ایران اظهار داشت : در شرایط حساس کنونی و تغییرات سریع شرایط اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی، همه باید دست به دست یکدیگر داده و با تدوین برنامه‌ها و راهکارهایی که منافع ملی را محقق نماید، انجام وظیفه نماییم. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، محمد سعید سیف با اشاره به اینکه سال 94، سال تحولات مهم در عرصه دریایی کشور میباشد، اظهار امیدواری کرد این تحولات منشا ثمرات مثبتی برای این بخش مهم اقتصاد در صنعت کشور باشد. تغییر شرایط سیاسی و بین المللی نیز از تحولات عمده سال 94 بود، که مسلما در صنعت دریایی که ماهیت آن بین‌المللی است، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. نکته این که طی سال 94 انتظارات مسئولین و متخصصین از انجمن مهندسی دریایی ایران بسیار گسترش یافته و به نوعی اکنون توپ در زمین انجمن است و باید تحرکی جدیتر و فراگیرتر از خود به نمایش بگذارد. همه موارد خود بیانگر ضرورت تبدیل سال 95 به سالی پرتحرک و با برنامه است و مسائل و مشکلات فراوان هستند و فرصت‌ها نیز با سرعت در حال گذر، باید با همکاری و هم افزایی بتوان حرکت‌های صحیحی ایجاد نمود که خود گسترش یافته و به تدریج تقویت شوند.


سیف در ادامه بیان داشت: تشخیص چرخه‌های مثبت و  تلاش در راستای آنها نیازمند خرد جمعی بوده و همچون گذشته انجمن بعنوان یک تشکل تخصصی وظیفه سنگینی به دوش دارد. این وظیفه نه تنها به عهده هیئت مدیره بوده بلکه به عهده اعضای حقوقی و حقیقی انجمن نیز خواهد بود. وی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی و تغییرات سریع شرایط اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی، همه باید دست به دست یکدیگر داده و با تدوین برنامه‌ها و راهکارهایی که منافع ملی را محقق نماید، انجام وظیفه نماییم.  محمدسعید سیف در پایان اظهار داشت امیدواریم سال 95 سالی برای تحقق این آرمان و برداشتن گام‌هایی دیگر در جهت اعتلای کشور عزیزمان باشد.



  کد خبر : 1367
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :